B/Yul 비율 (pronounced "biyul", the meaning for us is "Barcelona's rhythm") is a dance group from Barcelona. We're some friends (not professionals!!) who meet to dance and have fun, we really love k-pop! And K-pop bands are our hobby :D
We hope you all enjoy our dance covers and support us! ^^
THANK YOU. 감사합니다.

viernes, 26 de marzo de 2010

Byako

Nom real: 발마
Nickname: Byako
Data de naixement: 24/07/1987
Altura: 1’61 aprox.
Grup sanguini: B-
Localitat: Santa Coloma de Gramanet
Estudi/Treball: treballant
Color preferit: Negre y blau
Ídols: Super Junior
Altres grups: The TRAX, Shinee, f(x), FT Island, U-Kiss, TaeGoon, Gackt, Arashi… entre altres

Hi ha gent que no s'ho creu, pero jo sóc molt tímida i em costa molt agafar confiança.
Encara que desde els 18 anys estic vivint a Barcelona, sóc d’un poble de Castelló.
Desde el septembre de 2009 estic estudiant coreà a l'Escola Oficial d’Idiomes.
Ara mateix treballo nomès per a guanyar diners ja que encara no he trobat el treball al que vull dedicarme de per vida, el que és clar és que vull treballar a Corea.
Abans de B/Yul m’aprenia balls pel meu compte, però sempre havia volgut estar en un grup.

No hay comentarios:

Publicar un comentario